Nuffnang

Follower yang Sentiasa Memberi Sokongan

Wednesday, September 19, 2012

Sponsor sophieparisputra

Asslamualaikum...

so harini nak crita tentang sponsor sophieparisputra :D
Anak Kepada Haji Ag.omar iaitu Siti Mastura. makcik kepada saya :D
beliau yang perkenalkan dekat saya untuk saya usahakan untuk menjana pendapatan tambahan sambil memberi peluang kepada org lain untuk menambah pendapatan atas usaha masing2 InsyaAllah.

kisahnya di kampung masa hari raya..
auntie mastura dan uncle Hadi (suami) terangkan tentang produk,
skali tngok pada katalog sophie paris trus saya jatuh hati dan timbul rasa minat disebabkan design produk dan harga mampu milik.

walaupun banyak produk2 untuk prempuan tp saya leh tahan jugak pandai tngok design2.
lepas tu sy mintak lah satu sample dekat uncle Hadi sbb nak tngok produk tu depan2, so uncle hadi tunjuklah dompet yang dia beli. boleh tahan dan harganya berpatutan, baru2 ni adik lelaki beli dompet leather, suh gak dia bakar guna lighter,, x jejas lansung kualiti..

gambar dibawah ni gambar auntie saya bersama banner dia time dia bukak booth :D
thanx auntie sbb perkenalkan bisnes ini :D
alhamdulillah....



*good luck buat auntie mastura dan uncle hadi and terima kasih bayak sbb sentiasa bagi sokongan pada kami semua, kepada team sophieparisputraPublish Post>>> terima kasih byak ya semua..

http://www.sophieparisputra.blogspot.com/ << blog yang sy buat untuk team sophieparisputra..
untuk kawan2 yang melawat blog ini boleh lah singgah ke blog sophieparisputra ya untuk maklumat lanjut

2 comments:

sitimastura said...

assalamualaikum wt..hari ni adalah tarikh keramat aunty...i.e. hari lahir aunty..ingin mengucapkan syabas kpd semua adik brdik ipar duai anak2 buah yg mengambil pendekatan positif dlm biz ini...aunty menyahut cabaran dgn bekerja separuh masa di Syarikat yg sudah 20thn berada dsana yg mana bole dikatakan semua lepas..tidur makan kerja enjoy..tp tidak ada perubahan pd zahir contoh bebas hutang dan lari dr rutin..i.e. ujung bulan ttp pokai..pendekkan cerita dgn biz yg diperkenalkan oleh suami ini abd.hadi dgn sokongannya alhamdulillah aunty berminat dan bergerak bersama ke utara selatan 7 hari bekerja mlm suami promote d fb/email ajak org join, dlm 100% alhamduillah 20% menjadi utk jd member dan bergerak offline bawa 10 kit sehari mesti habis..100membership hanya 20 buat pembelian dan alhamdulillah July 12 earn tgs 15,900 dan aunty entitled EM...dan sekarang terus giat utk kembangkan sehingga member mencapai 300-400,utk aunty freedom full time dlm sophie paris...insyaAllah..semoga anak2 buah teruskan usaha ini dengan semangat yg kental utk freedom frm debt dan jikalau berjaya aunty pesan membantu pd org yg kurang bernasip baik dan yg hidup susah..fyi..millionaire d luar sana ramai diantaranya adalah drp biz MLM...wassalam..

zainul zaki said...

slamat hari lahir auntie,,smoga sentiahasa diberkati walau apa pun pekerjaan yang dilakukan :D
insyaAllah,, All the best for the team...

Nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...