Nuffnang

Follower yang Sentiasa Memberi Sokongan

Wednesday, September 12, 2012

zainul - kampung brunei sabah 'laman kampung'


Salam,, ni koridor depan rumah nenek,,sebelah tu rumah pakcik :D
koridor ni lah tempat bersantai n tempat brehat :D












hye...
landskap ni nenek laki yang buat nak sambut suma anak,cucu,cicit dan berikutnya balik braya :D

nampak x kincir kipas tu,pokok betik ketot, bunga2 plastik yang nenek buat,devider jalan guna batubata yang di cat cuning -.-
so klu tetamu datang lalu situ lah trus naik atas







ni pintu masuk rumah nenek, depan tu sungai membakut,akan terus ke pantai pimping,

dkat pagar tu lah duk main mercun, depan skit sblum sungai tu tempat lancar thunderclap,

pokok kelapa sblah kanan tu n rambutan sblah kiri tu mmg da lama ada dekat situ, kat pokok rambutan tu tempat duk bermain cucu Ag.Omar ni :D
sungai tu kurang dah org nak mandinya,,dulu boleh lg sbb xda pencemaran :P

p/s thanx,, dah sudah baca jangan lupa follow bha,,berjumpa lg insyaAllah..

untuk cari pendapatan sampingan boleh lawati blog sophieparisputra.blogspot.com
boleh contact saya bila2 masa insyaAllah ...

jumpa lg :D

5 comments:

lovely said...

masa pergi kg zainul ni rasa tenang sangat..
lanskap kancir tu pun comel sangat.

zainul zaki said...

yupe,,kampung ni xtau lah apa yang specialnya,,tp mmg rumah nenek ni adalah 'kampung' hee,,nanti mai lg kak ye,, tp kne cekap la berkurapak brunei :D

zainul zaki said...

lupa nak terangkan,,klu perhati kat jalan nak ke tangga tu ada reflexology kaki,, haha,,leh jalan kaki ayam kat batu2 tu,,untuk kesihatan tu,,perhati kat gambar ke 2

Sue Echan said...

memang btul2 suasana kampung.. tetibe aku rindu gila nak balik kampung aku...

zainul zaki said...

len kali dah sampai sabah tu singgah lah rumah nenek saya ni...nenek btul2 mesra rakyat,

Nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...